Regulamin świadczenia usług Woohoo Cloud

Niniejszy Regulamin zawiera zasady korzystania z usług Wohoo Cloud. Znajdą Państwo tutaj w szczególności informacje o zasadach składania zamówienia, ofercie, prawie do odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności z tytułu niezgodności usługi z umową.

§1. Definicje

Strona - strona internetowa Wykonawcy znajdująca się pod adresem www.cloud.woohoo.pl

Wykonawca - Woohoo.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Radomiu przy ul. 1905 roku 21/100, 26-600 Radom, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000819950, posiadająca NIP: 7962994556, o kapitale zakładowym 5.000,00 zł, adres e-mail: biuro@woohoo.pl nr tel.+48 570 790 755.  

Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca zamówienie w ramach Strony Wykonawcy; 

Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Wykonawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego;

Konto - konto Klienta założone na Stronie, umożliwiające dostęp do zakupionych usług;

Usługi - usługi kompleksowego zarządzania infrastrukturą informatyczną oferowane na Stronie i świadczone przez Wykonawcę;

Dane Wykonawcy - dane kontaktowe Wykonawcy - adres: ul. Graniczna 17, 26-600 Radom, numer telefonu: .+48 570 790 755, adres e -mail: biuro@woohoo.pl;

Użytkownik - Klient lub odbiorca świadczonych przez Wykonawcę usług drogą elektroniczną;

Dane Klienta - dobrowolnie przekazane Wykonawcy przez Klienta dane, związane z realizacją Usług; 

Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce;

Godziny robocze - przedział czasu od 9:00 do 17:00 w Dni robocze;

Siła wyższa - niespodziewane i nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, któremu nie sposób zapobiec normalnymi środkami, w szczególności klęski żywiołowe, akty władzy publicznej oraz akty siły zbrojnej;

Serwer - infrastruktura informatyczna udostępniana Klientowi przez Wykonawcę w ramach Usługi, umożliwiająca przechowywanie danych, uruchamianie aplikacji lub świadczenie usług cyfrowych, zgodnie z parametrami określonymi w wybranym pakiecie.

Service Level Agreement (SLA) - parametry dostępności i jakości świadczonej usługi cyfrowej, w tym deklarowany czas działania i wsparcia technicznego udzielanego przez Wykonawcę.

Cenniki - dokumenty zawierające aktualne ceny świadczonych Usług, dostępne na stronie internetowej Wykonawcy pod następującymi adresami:

  1. https://cloud.woohoo.pl/domain/pricing - cennik Usług związanych z domenami;
  2. https://cloud.woohoo.pl/store/pakiety-woohoo-cloud - cennik Usług hostingowych;
  3. https://cloud.woohoo.pl/store/certyfikaty-ssl - cennik Usług związanych z certyfikatami Secure Sockets Layer  (SSL).

§2. Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Usług za pośrednictwem Strony.
  2. Regulamin jest dostępny w sposób nieprzerwany na Stronie w sposób umożliwiający jego pobranie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  3. Dokonywanie zakupu Usług na Stronie internetowej wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu, standardowego systemu operacyjnego, dostępu do przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript oraz niezbędne pliki cookies, a także do poczty elektronicznej. Ponadto do dokonania zakupów wymagane jest ukończenie procesu składania zamówienia podczas którego konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
  4. Jeżeli skorzystanie z danej Usługi wymagałoby spełnienia dodatkowych warunków technicznych, warunki te wskazane są w opisie danej Usługi.
  5. W przypadku ogłoszenia obniżenia ceny Usługi, Wykonawca informuje o najniższej cenie z okresu 30 dni przed obniżką ceny, zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
  6. Specyfika każdej Usługi oraz jej cechy charakterystyczne znajdują się w opisach Usługi na Stronie.
  7. Przesyłanie za pośrednictwem formularzy treści bezprawnych jest zabronione.

§3. Zawarcie umowy i zasady świadczenia usług cyfrowych

  1. Klient może zawierać umowę o świadczenie usług cyfrowych na Stronie po zalogowaniu na konto klienta
  2. Cena Usługi brutto zawierająca podatek VAT podana jest na Stronie.
  3. Informacje o Usługach podane na Stronie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  4. Po dokonaniu wyboru Usługi, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na Stronie. W przypadku posiadania kodu rabatowego, klient ma możliwość wpisania go w koszyku lub w trakcie procesu składania zamówienia. Klient może następnie przeliczyć koszty koszyka, a następnie przejść do płatności.
  5. Celem złożenia zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach danych oznaczonych jako obowiązkowe. Do momentu kliknięcia przycisku kończącego zamówienie, Klient ma możliwość modyfikacji zamówienia lub podanych danych.
  6. W celu finalizacji zamówienia, konieczne jest złożenie przez Klienta zamówienia poprzez kliknięcie przycisku kończącego zamówienie „Kupuję i płacę” na stronie podsumowującej zamówienie. Do złożenia zamówienia wymagane jest uprzednie dodanie usług do koszyka, uzupełnienie danych i wyrażenie wymaganych zgód, w tym akceptacja regulaminu.
  7. Po złożeniu Zamówienia Wykonawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Wykonawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Wykonawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy świadczenia usług cyfrowych. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa świadczenia usług cyfrowych między Klientem, a Wykonawcą.
  8. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy świadczenia usług cyfrowych następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na Stronie oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail. Treść umowy świadczenia usług cyfrowych jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Strony Wykonawcy.
  9. Wykonawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności danych wpisanych przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem. 

§4. Realizacja usługi i płatności

  1. Termin aktywacji dostępu do Usługi wynosi do 24 godzin, chyba że w opisie danej Usługi lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. W przypadku, w którym zamawiane Usługi mają różny czas aktywacji, zastosowanie znajduje termin podany dla Usługi o najdłuższym czasie aktywacji. Wskazane powyżej terminy liczone są od dnia zaksięgowania przelewu na konto Wykonawcy.
  2. Dostęp do usług cyfrowych może być również udzielany cyklicznie – zgodnie z ich opisem. 
  3. Na Stronie honorowane są formy płatności dostępne w procesie składania zamówienia, obejmujące w szczególności przelew tradycyjny oraz płatności elektroniczne.
  4. Wykonawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu umowy o świadczenie usług cyfrowych:
    1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy;
    2. Płatności elektroniczna za pośrednictwem systemu TPay, obsługiwanego przez  Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, pl. Władysława Andersa 3, 61-894 Poznań, wpsisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, numer NIP: 7773061579, REGON:  30087843700000, kapitał zakładowy 5 494 980,00 zł – regulamin TPay znajdziecie Państwo pod adresem: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf.
  5. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług cyfrowych. Po tym terminie zamówienie może zostać anulowane.
  6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje fakturę pro forma w celu dokonania płatności. Faktura zostaje wystawiona po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Wykonawcy.
  7. Klient wyraża zgodę na wysyłkę faktury w formie elektronicznej.
  8. Umowa o świadczenie usług cyfrowych zawierana jest na czas określony wskazany w Zamówieniu, o ile co innego nie wynika z jej treści lub charakteru Usługi.
  9. Wykonawca oświadcza, że:
    1. Usługa będzie wykonywana przez Wykonawcę ze starannością wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej działalności gospodarczej, według najlepszej wiedzy Wykonawcy oraz przez osoby, za które ponosić będzie pełną odpowiedzialność jak za własne działania lub/i zaniechania;
    2. posiada wiedzę, doświadczenie oraz zasobowy osobowe i sprzętowe, które umożliwiają należyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy o świadczenie usług cyfrowych, jak również, że nie istnieją żadne przeszkody natury technicznej, prawnej ani finansowej, które mogą uniemożliwić wykonanie Umowy;
    3. posiada wszystkie niezbędne uprawnienia do sprzętu oraz oprogramowania wykorzystywanego do realizacji Umowy o świadczenie usług cyfrowych oraz będzie wykonywał obowiązki z tych praw wynikające;
    4. jego Serwery są umieszczone w pomieszczeniach wyposażonych w urządzenia zapewniające optymalne warunki do prawidłowego funkcjonowania takich urządzeń oraz uniemożliwiające pozyskanie dostępu do Serwerów przez osoby nieupoważnione. Centrum danych spełnia wymogi standardu TIER III. SLA wynikające z tego standardu wynosi 99,982%;
    5. posiada zaawansowane systemy bezpieczeństwa oraz procedury postępowania w związku z nietypowymi zdarzeniami.
  10. Klient zobowiązuje się do:
    1. niewykonywania bez uprzedniego uzgodnienia z Wykonawcą zmian we własnej infrastrukturze informatycznej, które mogłyby mieć wpływ na zakres i/lub parametry świadczonej przez Wykonawcę Usługi;
    2. niedostarczania treści sprzecznych z obowiązującym prawem, prawami osób trzecich, a w przypadku zawinionego naruszenia praw własności intelektualnej lub dóbr osobistych osób trzecich przez Klienta, Klient zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą przy wyjaśnieniu sprawy oraz – jeżeli okaże się to zasadne – do pokrycia uzasadnionych kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z takim naruszeniem;
    3. dokonywania, w porozumieniu z Wykonawcą, niezbędnych zmian w konfiguracji własnego oprogramowania, aplikacji lub strony internetowej, o ile są one konieczne do prawidłowego świadczenia Usługi przez Wykonawcę;
    4. powstrzymania się od jakiejkolwiek ingerencji mogącej zakłócić lub uniemożliwić prawidłowe działanie Serwera, a także od działań mających na celu pozyskanie danych lub informacji, do których Klient nie posiada uprawnienia.
  11. Prawa, które Klient nabywa w ramach umowy o świadczenie usług nie mogą zostać przeniesione (odpłatnie lub nieodpłatnie) na osobę trzecią bez zgody Wykonawcy.
  12. Wykonawca może czasowo zawiesić dostęp do Usługi w przypadku:
    1. opóźnienia w płatności za Usługę,
    2. przekroczenia limitów, o których mowa w § 6 ust. 2,
    3. umieszczenia na Serwerze przez Klienta treści sprzecznych z obowiązującym prawem, prawami osób trzecich, w tym treści naruszających prawa własności intelektualnej lub dobra osobiste, jak również treści sprzecznych z zasadami współżycia społecznego.
  13. W przypadku zawieszenia Usługi z powodu braku płatności w terminie, jeśli w ciągu 30 dni od daty wymagalności należności Klient nie dokona płatności, Usługa zostaje trwale wyłączona, a dane przypisane do tej Usługi – w szczególności pliki, konfiguracje i inne zasoby serwerowe – zostaną automatycznie i bezpowrotnie usunięte, z wyjątkiem danych osobowych, które będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności wynikających rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przez okres niezbędny do celów rozliczeniowych, dowodowych lub ustawowego obowiązku archiwizacji.
  14. Wykonawca wysyła do Klienta automatyczne przypomnienia o konieczności uregulowania należności – odpowiednio po 1, 3 i 5 dniach od upływu terminu płatności w przypadku braku zapłaty. Przypomnienia kierowane są na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

§5. Service Level Agreement

  1. Wykonawca dokłada należytej staranności w realizacji usług cyfrowych zgodnie z opisem i terminami wskazanymi na Stronie, jednak zastrzega, że w określonych sytuacjach gwarantowane poziomy dostępności lub czasy reakcji (SLA) mogą nie mieć zastosowania.
  2. Wyjątki od SLA występują w szczególności w sytuacjach:
    1. działań wymagających ingerencji w infrastrukturę, którą dysponuje Klient;
    2. prac i aktualizacji wymagających wykroczenia poza standardową eksploatację (np. instalacja niestandardowych modułów na potrzeby danego Klienta);
    3. opóźnień wynikających z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy w tym np. błędów po stronie aplikacji Klienta, działania zewnętrznych dostawców DNS, infrastruktury chmurowej;
    4. działania Siły wyższej, rozumianej jako zdarzenia zewnętrzne, nadzwyczajne i niezależne Wykonawcy, którym nie można zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.
  3. Czas reakcji i naprawy w ramach SLA standardowo wynosi:
    1. dla wszystkich Klientów - maksymalnie 2 godziny w Godzinach roboczych na pierwszą odpowiedź na zgłoszenie awarii oraz maksymalnie 8 Godzin roboczych na przywrócenie ciągłości działania Usług w przypadku awarii krytycznej, licząc od momentu zgłoszenia;
    2. dla Klientów posiadających pakiet Woohoo Cloud PLUS - SLA obowiązuje również w soboty w godzinach 9:00–17:00; czas reakcji wynosi maksymalnie 4 godziny (liczone od momentu zgłoszenia);
    3. dla Klientów posiadających pakiet Woohoo Cloud PRO - SLA obowiązuje również w soboty i niedziele, w godzinach 9:00–17:00 (Rozszerzone godziny wsparcia); czas reakcji wynosi maksymalnie 4 godziny (liczone od momentu zgłoszenia).
  4. Zgłoszenia nieobjęte SLA, w szczególności zapytania informacyjne, wnioski o konfigurację oraz inne zgłoszenia techniczne niewpływające istotnie na dostępność Usług, rozpatrywane są w terminie do 48 godzin roboczych od ich otrzymania, zgodnie ze standardowym czasem obsługi klienta.
  5. Wykonawca jest zobowiązany do regularnych przeglądów i audytów Serwerów w celu zapewnienia zgodności świadczonych Usług z wymaganiami określonymi w niniejszym paragrafie (SLA).

§6. Pakiety

  1. Specyfikacja techniczna pakietu użytkownika dostępna jest pod adresem: https://cloud.woohoo.pl/store/pakiety-woohoo-cloud przy nazwie danego pakietu. Ponadto, w panelu Użytkownika w ustawieniach konkretnej Usługi znajdują się informacje odnośnie wykorzystanych zasobów.
  2. Limity transferu danych obowiązują w zależności od wybranego pakietu:
    1. pakiet Woohoo Cloud START – 100 GB;
    2. pakiet Woohoo Cloud BASIC - 500 GB;
    3. pakiet Woohoo Cloud PLUS - 1000 GB;
  3. Po przekroczeniu limitu konto użytkownika może zostać czasowo zawieszone do końca okresu rozliczeniowego lub do momentu zwiększenia limitu, o czym Klient zostaje powiadomiony drogą mailową.
  4. W przypadku pakietu Woohoo Cloud PRO nie obowiązuje limit transferu danych.
  5. W celu zapewnienia stabilności działania Usług oraz zgodności z politykami antyspamowymi, Wykonawca stosuje dzienne limity wysyłki wiadomości e-mail z serwerów Klienta, zależnie od wybranego pakietu:
    1. pakiet Woohoo Cloud START – 250 wiadomości dziennie;
    2. pakiet Woohoo Cloud BASIC – 500 wiadomości dziennie;
    3. pakiet Woohoo Cloud PLUS – 1000 wiadomości dziennie;
    4. pakiet Woohoo Cloud PRO – 5000 wiadomości dziennie.

Po przekroczeniu limitu wysyłka wiadomości e-mail może zostać tymczasowo wstrzymana do końca doby, a Klient zostanie poinformowany przez Wykonawcę o tym fakcie poprzez wiadomość e-mail.

§ 7. Niezgodność usługi z umową; reklamacje

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Wykonawcy względem Klienta, jeżeli Usługa ma wadę, są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o prawach konsumenta.
  2. Wykonawca niniejszym informuje o przewidzianej przez prawo odpowiedzialności przedsiębiorcy za zgodność świadczenia z umową.
  3. Przed złożeniem reklamacji do Wykonawcy, Klient jest proszony o kontakt telefoniczny +48 570 790 755, lub za pomocą wiadomości elektronicznej na adres e -mail: support@woohoo.pl z Wykonawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego i rozwiązania problemu. Złożenie reklamacji jest dostępne także pod adresem: https://cloud.woohoo.pl/submitticket.php poprzez kontakt ze wsparciem technicznym lub Biurem Obsługi Klienta.
  4. Adres korespondencyjny właściwy do reklamacji w formie papierowej to: ul. Graniczna 17, lokal 4, 26-600 Radom.
  5. Usługa cyfrowa jest zgodna z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jej: opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji oraz przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił Wykonawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Wykonawca zaakceptował.
  6. Jeżeli usługa cyfrowa jest niezgodna z umową, konsument może żądać doprowadzenia do jej zgodności z umową.
  7. Jeżeli doprowadzenie Usługi do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Wykonawcy może on odmówić doprowadzenia Usługi do zgodności z umową.
  8. Wykonawca doprowadza usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając jej charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Usługi do zgodności z umową ponosi Wykonawca.
  9. W określonych w ustawie o prawach konsumenta przypadkach konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. W szczególności dotyczy to sytuacji w której Wykonawca odmówił doprowadzenia Usługi do zgodności z umową lub nie doprowadził do zgodności Usługi z umową.
  10. Wykonawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
  11. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli usługa cyfrowa jest dostarczana w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Usługi z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi z umową jest istotny.
  12. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Usługi dostarczanej jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Usługi, istniał w chwili jej dostarczenia.
  13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Usługi dostarczanej w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miała być dostarczana. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
  14. Wykonawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  15. Prawa z tytułu niezgodności usługi z umową przysługują konsumentowi oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§ 8. Prace serwisowe

  1. Wykonawca jest uprawniony do nawiązywania kontaktu z Klientem w każdym czasie korzystania przez niego z Usług, celem konsultacji uzyskania opinii oraz składania ofert dotyczących modyfikacji wyłącznie za jego uprzednią wyraźną i dobrowolną zgodą. W tym celu mogą zostać wykorzystane dane kontaktowe podane przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
  2. W związku ze zobowiązaniem Wykonawcy do świadczenia usług cyfrowych w sposób zgodny z wymaganiami informatycznymi oraz oczekiwaniami zgłaszanymi przez Klienta, Wykonawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania planowanych prac serwisowych mających na celu usuwanie bądź zapobieganie awariom („okno serwisowe”). W tym czasie Serwer może, lecz nie musi być częściowo lub całkowicie niedostępny dla Klienta. Klientowi nie przysługują żadne roszczenia w związku z ewentualnym częściowym lub całkowitym brakiem dostępu do treści zamieszczonych na Serwerze. Termin planowanych prac jest wskazywany z odpowiednim wyprzedzeniem w panelu klienta lub za pośrednictwem komunikatów systemowych.
  3. Termin przeprowadzenia planowanych prac jest ustalany z Klientem. Klient jest uprawniony do odmowy przeprowadzenia prac konserwacyjnych, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wykonawca jest zwolniony z wszelkiej odpowiedzialności za ewentualne negatywne następstwa, w tym w szczególności za awarie systemów, wynikające z braku przeprowadzenia prac konserwacyjnych. W przypadku odmowy przeprowadzenia prac konserwacyjnych i jej negatywnych następstw, Klient nie jest uprawniony do wysuwania jakichkolwiek roszczeń związanych w związku z brakiem przeprowadzenia prac konserwacyjnych.
  4. W przypadku pilnych interwencji, mających kluczowe znaczenie dla prawidłowego działania Serwera, prace mogą zostać rozpoczęte niezwłocznie po poinformowaniu Klienta poprzez wiadomość e-mail.
  5. Przerwy w dostępności Usług wynikające z planowanych prac serwisowych, okien serwisowych, sytuacji awaryjnych, Siły wyższej lub przyczyn leżących po stronie Klienta, o których mowa w niniejszym paragrafie, nie stanowią niezgodności usługi z umową w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, o ile zostały przeprowadzone z należytą starannością i nie uniemożliwiają konsumentowi korzystania z usługi przez nieproporcjonalnie długi czas.

§ 9. Usługa wsparcia administracyjnego

  1. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Klienta usługę wsparcia administracyjnego (technicznego) w następujący sposób:
    1. w systemie 24/7/365 (24 godziny przez 7 dni w tygodniu przez 365 (366 w latach przestępnych) w roku) w zakresie:
      1. monitoringu infrastruktury oraz systemu powiadamiania o awariach;
      2. dzierżawy zasobów mocy obliczeniowej;
    2. w pozostałym zakresie – zgodnie z postanowieniami § 5 (SLA).
  2. Usługa wsparcia administracyjnego obejmuje świadczenie pomocy technicznej dotyczącej funkcjonowania usług serwerowych, w tym:
    1. przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowościach;
    2. usuwanie usterek i błędów związanych z działaniem środowiska serwerowego;
    3. konfigurację parametrów Serwera;
    4. instalację i aktualizację komponentów systemowych niezbędnych do prawidłowego działania usług.
  3. Usługa wsparcia technicznego nie obejmuje zarządzania ani konfiguracji aplikacji instalowanych samodzielnie przez Klienta na Serwerze (np. systemów CMS, platform e-commerce, baz danych), chyba że wyraźnie przewidziano inaczej w opisie danej Usługi lub ustalono to w odrębnej umowie z Klientem.
  4. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania Wykonawcy wszelkich wad, awarii lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu Usługi oraz do przekazywania ewentualnych uwag dotyczących jej działania.
  5. Zgłoszenia mogą być kierowane za pośrednictwem:
    1. poczty elektronicznej na adres: support@woohoo.pl;
    2. systemu zgłoszeń dostępnego pod adresem: https://cloud.woohoo.pl/submitticket.php.
  6. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia zgłoszonych awarii lub usterek w rozsądnym czasie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia, o ile nie wynika inaczej z zapisów § 5 (SLA) lub charakteru danego zdarzenia.

§ 10. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy realizacji Usługi.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Woohoo.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Radomiu przy ul. 1905 roku 21/100, 26-600 Radom, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000819950, posiadająca NIP: 7962994556, o kapitale zakładowym 5.000,00 zł, adres e-mail: hello@woohoo.pl, nr tel.+48 570 790 755) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  5. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  6. Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 1) ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o świadczenie usług za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. 

§11. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Wykonawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Strony, w zakresie wynikającym z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się do usunięcia w rozsądnym terminie wszelkich nieprawidłowości zgłoszonych przez Klientów przy użyciu Danych Wykonawcy.
  2. Nieodpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną przez Wykonawcę to:
    1. możliwość założenia konta na Stronie;
    2. możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą drogą elektroniczną;
    3. możliwość otrzymywania newslettera (w przypadku umożliwienia zapisu na newsletter na Stronie);
    4. możliwość kontaktu z Wykonawcą za pośrednictwem czatu dostępnego na Stronie.
  3. Założenie konta odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego lub, w przypadku udostępnienia takiej możliwości, poprzez zaznaczenie stosownej zgody w procesie składania zamówienia. Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji konta na Stronie, na czas nieokreślony zostaje zawarta nieodpłatna umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  4. Klient może w każdym czasie usunąć konto w panelu klienta lub przesłać żądanie usunięcia na adres e-mailowy Strony.
  5. Na koncie klienta przechowywane są informacje dotyczące danych klienta i złożonych zamówień. W przypadku usunięcia konta, Wykonawca będzie przechowywał informacje o złożonych zamówieniach do czasu upływu przedawnienia możliwych roszczeń wynikających z konkretnego stosunku prawnego lub przez cały czas świadczenia usług poprzez Stronę – chyba, że Klient sprzeciwi się przechowywaniu tych informacji, a Wykonawca nie będzie miał nadrzędnego prawnie uzasadnionego interesu w ich przechowywaniu.
  6. Zapis na newsletter może być dokonany poprzez przesłanie wypełnionego formularza zapisu do newslettera lub zaznaczenie zgody w procesie składania zamówienia. W przypadku skutecznego zapisu na newsletter, Wykonawca świadczy usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Klientowi wiadomości e-mail, które zawierają informacje o promocjach lub usługach Wykonawcy. Klient może w każdym czasie zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w przycisk służący rezygnacji zawarty w wiadomości e-mail lub przesyłając rezygnację na adres mailowy Strony.
  7. W przypadku chęci złożenia reklamacji, Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Strony.
  8. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji dotyczącej działania Strony w terminie do 14 dni. Klient jest proszony o przesłanie reklamacji na adres e-mail Wykonawcy.
  9. Treści zawarte w newsletterze podlegają ochronie praw autorskich. Zakazane jest    ich kopiowanie, utrwalanie, rozpowszechnianie bez zgody Wykonawcy.
  10. Konsument może odstąpić od umowy o dostarczanie treści cyfrowych w terminie 14dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny, przekazując informację Wykonawcy. Niezależnie od tego, użytkownik może w każdej chwili złożyć oświadczenie o rezygnacji ze świadczonych usług. 

§12. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą klientów będących przedsiębiorcami.
  2. Strony wyłączają całkowicie odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady.
  3. Wykonawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektronicznych w zakresie utrzymania konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn. Nie skutkuje to jakimikolwiek roszczeniami do Wykonawcy z tego tytułu.
  4. Wykonawca ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od jej zawarcia, poprzez przesłanie przedsiębiorcy stosownego oświadczenia. Nie skutkuje to jakimikolwiek roszczeniami do Wykonawcy z tego tytułu.
  5. Wykonawca ma prawo ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać od przedsiębiorcy dokonania przedpłaty w całości albo części.
  6. Całkowita odpowiedzialność Wykonawcy względem Klienta będącego przedsiębiorcą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie usług ograniczona jest do wysokości zapłaconego wynagrodzenia za daną usługę. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do przedsiębiorcy.
  7. Właściwym do rozstrzygania sporów między Wykonawcą, a przedsiębiorcą jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.
  8. Przepisy niniejszego paragrafu nie mają na celu ograniczenia praw przedsiębiorcy na prawach konsumenta, które przysługują mu na mocy powszechnie obowiązujących przepisów.

§13. Opinie

  1. W przypadku prezentowania opinii konsumenckich, Wykonawca weryfikuje opinie na temat Usług i wdrożył odpowiednie rozwiązania w celu oceny ich autentyczności. Po wystawieniu opinia jest weryfikowana przez pracownika Wykonawcy. Jeżeli zachodzą wątpliwości co do autentyczności opinii, są one wyjaśniane na podstawie przedstawionych dowodów na zakup określonej usługi. Jeżeli okaże się, że dane zawarte w opinii oraz uzyskane podczas wyjaśnień, nie mogą zostać powiązane z zamówieniem, które było przedmiotem opinii, opinia taka jest usuwana.
  2. Publikujemy wszystkie opinie (zarówno pozytywne, jak i negatywne) i nie ingerujemy w ich treść, nie oferujemy dodatkowych korzyści związanych z wystawieniem opinii lub jej wycofaniem.
  3. Z powyższych względów możemy zapewnić, że opinie dostępne na Stronie i są weryfikowane i autentyczne oraz odzwierciedlają rzeczywiste doświadczenia zakupowe.
  4. Opinie na temat świadczonych przez Wykonawcę usług mogą być wystawiane na stronach innych podmiotów. W przypadku takich opinii w zakresie oceny wiarygodności i autentyczności opinii zastosowanie znajdują zasady stosowane przez te podmioty. Ze swojej strony Wykonawca dokłada wszelkich starań by opinie na temat świadczonych usług widniejące na Stronie były zawsze wiarygodne i autentyczne.

§14. Treści Użytkownika

  1. Treści Użytkownika to zamieszczane samodzielnie lub za pośrednictwem Strony przez każdego Użytkownika:
    1. opinie lub komentarze o usługach,
    2. dodatkowe, niewymagane przy złożeniu zamówienia informacje zawarte na koncie klienta, zamieszczane samodzielnie lub za pośrednictwem Strony.
  2. Użytkownik nie może publikować treści, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub są w inny sposób niezgodne z prawem, niniejszym regulaminem lub dobrymi obyczajami, w szczególności:
    1. treści służących do popełnienia wykroczenia lub przestępstwa;
    2. treści naruszających dobra osobiste lub prawa autorskie;
    3. treści mających charakter spamu;
    4. treści służących prowadzeniu nieuczciwej działalności konkurencyjnej, w tym niedozwolonych działań marketingowych,
    5. treści niezgodnych z tematyką serwisu, którego dotyczą.
  3. Możemy weryfikować, blokować i usuwać treści niezgodne z prawem - z zachowaniem zasad obiektywizmu oraz należytej staranności. 
  4. Zgłoszenie nielegalnych treści powinno zawierać:
    1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści,
    2. wskazanie w miarę możliwości elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści,
    3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia -  z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
    4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  5. Jeżeli w wyniku weryfikacji podjętej z naszej inicjatywy lub wynikającej ze zgłoszenia ustalimy, że określone treści są nielegalne, możemy zdecydować o ich zablokowaniu lub usunięciu.
  6. Zarówno Użytkownik, który zgłosił treści i nie zgadza się z podjęta przez nas decyzją, jak i Użytkownik, którego treści uznaliśmy za nielegalne, ma prawo odwołać się od decyzji dotyczących treści za pośrednictwem punktu kontaktowego wskazanego w ust. 13 poniżej. Odwołanie powinno zawierać imię i nazwisko, dane kontaktowe oraz uzasadnienie żądania zmiany decyzji.
  7. Po złożeniu odwołania, niezwłocznie potwierdzimy jego otrzymanie i rozpatrzymy je w ciągu 14 dni. Odwołania nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany. Uzasadnienie naszej decyzji zostanie sporządzone zgodnie ze wszelkimi wymogami wynikającymi z Aktu o usługach cyfrowych.
  8. Użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji dotyczących treści za pośrednictwem punktu kontaktowego wskazanego w ust. 13 poniżej. Odwołanie powinno zawierać imię i nazwisko, dane kontaktowe oraz uzasadnienie żądania zmiany decyzji.
  9. W przypadku rażącego nieprzestrzegania postanowień niniejszego punktu i publikowania nielegalnych treści, możemy zdecydować o czasowym zablokowaniu (zawieszeniu) lub usunięciu konta, a także o ograniczeniu funkcjonalności konta.
  10. Warunkiem podjęcia decyzji dotyczącej konta użytkownika, jest zachowanie zasad obiektywizmu i należytej staranności. Od takiej decyzji przysługuje odwołanie, które nie będzie rozpatrzone w sposób zautomatyzowany. Rozpatrzenie odwołania nastąpi w terminie 14 dni, a Użytkownik zostanie niezwłocznie poinformowany o jego wyniku.
  11. Nie ponosimy odpowiedzialności za Treści Użytkownika, jeżeli:
    1. nie mamy faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wiemy o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach;
    2. podejmujemy bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyskany taką wiedzę lub wiadomość.
  12. W przypadku gdy poweźmiemy jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast poinformujemy o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekażemy wszystkie dostępne informacje na ten temat.
  13. Ustanowiliśmy punkt kontaktowy, który służy do realizacji naszych obowiązków związanych z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA) i za pośrednictwem którego odpowiednie organy oraz Użytkownicy mogą się z nami komunikować: biuro@woohoo.pl. Przy użyciu wskazanego adresu e-mail możliwe jest w szczególności zgłoszenie treści, które Użytkownik uważa za nielegalne.
  14. Żadne z powyższych postanowień nie służy ograniczeniu praw Użytkownika i nie powinno być w ten sposób interpretowane.

§15. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Strony jest Wykonawca.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych ich odbiorców oraz praw Klienta zawarte zostały w Polityce Prywatności Strony.

§16. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Strony oraz oferowanych Usług, w tym prawa własności intelektualnej, majątkowe i osobiste prawa autorskie należą do Wykonawcy. Bez zgody Wykonawcy nie jest możliwe m.in. powielanie, przerabianie treści oferowanych przez Wykonawcę.
  2. Wykonawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z istotnych przyczyn, takich jak np. zmiana oferty, zmiana przepisów prawa. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji. O zmianie regulaminu zarejestrowani Użytkownicy zostaną poinformowani za pomocą wiadomości e-mail.
  3. Wykonawca zastrzega sobie prawo do zmieniania cen usług oraz promocji bez uszczerbku dla umów zawartych przed tymi zmianami.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  5. Żadne z postanowień Regulaminu nie służy ograniczeniu praw konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, gwarantowanych przez ustawę o prawach konsumenta oraz inne obowiązujące akty prawne.
  6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy świadczenia usług cyfrowych, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.
  7. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość, przykładowo:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  8. Więcej szczegółowych informacji znajduje się na stronie: https://polubowne.uokik.gov.pl/.